Sokadszorra történt meg, hogy az első két ülésre váltottunk jegyet és minden alkalommal valamilyen indokkal lefoglalták előlünk, vagy nem engedtek odaülni. Legutóbb a hibás biztonsági övre hivatkozott a sofőr. Az övnek nem volt semmi baja. NE csinálják ezt! Nem vet jó fényt a cégre. Nem véletlenül váltunk jegyet oda, ahova. Természetesen kiharcoltuk, hogy oda üljünk, ahová a jegyünk szólt.
Maha
3 february 2023, 10:18 pm
Elobb kozosulok berki krisztian holtestevel, minthogy itt utazzak
Bence K.
28 january 2023, 11:50 am
Defekt miatt kimaradt járat forgalmas szakaszon, pótlást fél óra alatt sem sikerült intézni.
Gergő B.
11 january 2023, 5:12 pm
Nem jon a busz
Menduiña K.
16 december 2022, 5:18 pm
Need I tell you more?
tunde f.
16 november 2022, 6:17 pm
Hajnalban megszüntették a közvetlen járatainkat. Zsámbékon át kell szállnunk egy onnan induló jéghideg járatra. Az utasok több mint 3/4 része kényszerül erre. Majd ez a járat tovább halad az autópályán kelenföldre. A tömött járaton pedig a jéghidegben fagyoskodhatunk budakeszi irányában. Minden logikát nélkülöz az átszállás hiszen a zsámbékról induló járat mehetne kelenföldre, nem okozva semmi kellemetlenséget, a hajnalban munkába tartó utasoknak. Így sokkal nagyobb forgalmi teher nehezedik budakeszire, az elmúlt kb három évben. Hiszen többen kényszerülünk autó használatra. Ésszerű, logikus megoldás lenne a régi menetrend vissza állítása. Akik pátyra, vagy keszire tartanak, nem fogják a kelenföldi járatot választani. Élhetetlenné válik így budakeszi lakósok élete.… – show
ágnes g.
14 november 2022, 11:35 pm
Köszönjük, hogy ellehetetlenítették több száz dolgozó ember munkába járásának lehetőségét! Úgy gondolják, hogy egy igény felmérés nélkül átalakítják az életünk! Taps! Jóval több idő és több pénz!
Sonia B.
12 october 2022, 1:56 pm
Evek ota rendszeresen ingazom munkanapokon csucsidoben Erd es Kelenfold kozott. Eddig egyetlenegy alkalommal sem sikerult a buszt nagyjabol a kinti homerseklethez alkalmazkodva huteni/futeni. Ma reggel peldaul olyan meleg volt (kint 10 fok), hogy le kellett szallnom budaorson, mert azt hittem, hogy elajulok. Az utastarsaktol pedig tisztelettel azt szeretnem kerni, hogy a telikabatokat es meleg dzsekiket legyenek kedvesek a teli/oszi elso hasznalat elott elvinni a tisztitoba.
USA M.
10 october 2022, 5:27 pm
Folyamatos késések a buszoknál, nem 1—2 percről van itt szó hanem 5—10 percekről is. A sofőröknek az esetek 70%-ban nincs életkedve, és ezt az utasokon vezetik le. Van hová fejlődni az biztos
Balázs H.
7 october 2022, 11:46 am
A 2022.10.07-én 10:35 perckor Újpest Városkapu állomásról Esztergom felé induló 880-as számú járaton a csomagjainkat a földre kellett pakolnunk, mivel az erre a célra szolgáló platformon egy szemétkupac volt.
Hanna- A.
25 september 2022, 1:27 am
Дуже погано, приїхала одна до автобусної автостанції у 23:30, дуже страшно знаходитися в цьому місці дівчині, на вулиці,коли автостанція зачинена поряд нікого та нічого немає де можна посидіти. В мене питання коли мені треба знаходитися на вокзалі вночі більше 3 -х годин, куди мені ходити до туалету?бо тут його немає на вулиці (дуже прикро, сумно, та лячно,перше враження що виникає в мене.
Nikola D.
22 september 2022, 3:40 am
Main bus station working till 11:30pm which should work 0—24 hours. Just unprofessional and lame. I thought that Hungarians are better than this
Imre B.
12 september 2022, 6:28 pm
Borzasztó ami a Fót-Újpest városkapu közötti szakaszon van reggelente. Egyszerűen annyi csöves diák van, hogy örül az ember ha fel fér a buszra....a 6:54, 7:10, illetve a 7:24-es buszon egyszerűen nyomor van.....jó lenne több járatot indítani, vagy hogy a 7:10-es busz is csuklós busz legyen, ne szimpla. Vagy a diákoknak legyen valami külön busz, mert egyszerűen botrány és örüljön az ember, ha bejut a munkahelyére időben…
Anna R.
5 september 2022, 8:47 pm
Köszönöm szépen, annak a két nagyon kedves buszsofőrnek, akiknek hála a lehető leghamarabb eljutott hozzám a buszon elhagyott pénztárcám!
Krisztián B.
2 september 2022, 4:50 pm
Bérletet vettem online, erre kiderül, hogy viszonylatigazolás kell hozzá. Papíralapon állítják ki. A helyszínen fényképet kérnek. Erre szolgáló automata nincs a pályaudvaron. Pedig elég lenne csak az app-ba beírni, hogy honnan hová utazom.
Szilvia S.
1 september 2022, 11:33 am
Talalomra indulunk, talalomra erkezunk, tiszteletlen buszvezetok, a futes es hutes koszonoviszonyban sincs az aktualis idojarassal, ugyfelszolgalatuk pedig hazug, mindent eltusolo, magukat mindig igaznak es gyozteskent abrazolo felkegyelmuekbol all.
Roberto B.
26 august 2022, 12:15 am
The bus station does not have free public toilets and the paid toilets close before the time the station building closes, but there are buses departing even after the main building closes. There is nowhere else to go fof the toilet. Someone thought that, walk away and nobody said anything. Insane!!
Barn i.
19 august 2022, 2:59 pm
Egy szóval jellemezve: katasztrófális.
Benjámin H.
6 august 2022, 6:22 pm
Redneszeresen nem áll meg a megálloban utas ellenére sem
Kevin D.
15 july 2022, 4:17 pm
Always late, horrific experience, sometimes doesn't even come, abandoned bus stations and has one of the worst customer service in the whole country, I suggest using any other alternatives to travel.
Eddig egyetlenegy alkalommal sem sikerult a buszt nagyjabol a kinti homerseklethez alkalmazkodva huteni/futeni.
Ma reggel peldaul olyan meleg volt (kint 10 fok), hogy le kellett szallnom budaorson, mert azt hittem, hogy elajulok.
Az utastarsaktol pedig tisztelettel azt szeretnem kerni, hogy a telikabatokat es meleg dzsekiket legyenek kedvesek a teli/oszi elso hasznalat elott elvinni a tisztitoba.
Pedig elég lenne csak az app-ba beírni, hogy honnan hová utazom.
Someone thought that, walk away and nobody said anything. Insane!!